Piagam Pelanggan Farmasi Pesakit Dalam

Kerahsiaan maklumat peribadi penyakit dan perawatan yang diberikan kepada. Pelanggan akan mula menerima perkhidmatan di Klinik Kesihatan Farmasi dalam masa 30 minit selepas pendaftaran atau kad diimbas.


Piagam Pelanggan

75 Pesakit Luar di Klinik Pergigian Mendapat Rawatan Dalam Masa 30 minit.

Piagam pelanggan farmasi pesakit dalam. PIAGAM PELANGGAN FARMASI PESAKIT DALAM Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara professionalselamatmesra penyayang dan berkualiti. Piagam Pelanggan Jabatan Farmasi. Setiap sampel darah bagi kes toksik dibuat ujian dan keputusan diinterpretasi dan dimaklumkan dalam tempoh 2 jam selepas diterima.

Membekalkan ubat - ubat dalam tempoh berikut. Unit Farmasi Pesakit Dalam. Mendispen ubat kepada pesakit luar dan pesakit discaj.

Jabatan Farmasi menyediakan perkhidmatan melalui 4 unit asas iaitu. Memberi perkhidmatan yang cepat tepat dan mesra kepada pelanggan. Dasar Keselamatan.

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional selamat mesra penyayang dan berkualiti. Panduan Pembekalan Ubat Farmasi Pesakit Dalam Edisi ke-3 telah berjaya dihasilkan. Maklumat akan diberikan kepada pelangggan berkenaan penyakit dan perawatan.

Pesakit akan diberikan kaunseling ubat-ubatan oleh pegawai farmasi bila perlu. Pelanggan akan menerima ubat-ubatan sebelum jam 1130 pagi melalui Sistem Unit of Use Unit Dose sekiranya pesanan dibuat sebelum jam 900 pagi sah lengkap dan tidak bermasalah. Penghasilan garis panduan ini adalah selaras dengan perkembangan perkhidmatan farmasi untuk memastikan pembekalan ubat kepada pesakit dapat dilaksanakan dengan lebih efisen di.

Setiap pelanggan akan diberi ubat-ubatan berlabel berkualiti berkesan dan selamat. Kerahsiaan maklumat peribadi penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pesakit adalah dijamin. PIAGAM PELANGGAN FARMASI PESAKIT DALAM HOSPITAL PARIT BUNTAR Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional selamat mesra penyayang dan berkualiti.

PIAGAM PELANGGAN FARMASI PESAKIT LUAR. Memastikan ubat-ubatan dibekalkan kepada pelanggan dalam masa 30 minit. Perolehan dan bekalan daripadakepada pelanggan adalah mengikut tatacara pengurusan stor TPS.

Piagam Pelanggan Unit Pesakit Dalam. Maklumat akan diberikan kepada pelangggan berkenaan penyakit dan perawatan. Keutamaan akan kami berikan kepada kes kritikal dan separa kritikal di Jabatan Kecemasan dan Trauma dengan masa menunggu seperti berikut-.

Penjelasan akan diberikan sekiranya ia. Setiap pelanggan akan dilayan secara professional tanpa mengira keturunan agama atau taraf sosio-ekonomi. 4Pusat Sumber Maklumat Farmasi PRIC VISI.

Jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi Pegawai Farmasi secara terus atau melalui talian 09-6090333 samb. Piagam pelanggan Setiap pesakit akan diberi rawatan perubatan yang optimum serta berkualiti. Kepada pelanggan dalam masa 24 jam.

Setiap pesakit yang memerlukan rawatan khusus yang tidak terdapat di. FARMASI PESAKIT DALAM Setiap pelanggan akan dilayan dengan baik mesra bertimbang rasa hormat bersopan santun jujur dan ikhlas. Direktori Anggota BPF JKNK.

Menawarkan perkhidmatan tambah nilai SPUB kad temu janji dan sebagainya. 6 Februari 2021 - 1048pm. Memastikan sub-stor mendapat bekalan dalam tempoh 14 hari selepas tarikh inden dihantar DENGAN SYARAT INDEN TIDAK BERMASALAH.

Piagam Pelanggan bagi Hospital Pulau Pinang ialah-. Setiap pesakit akan diberi ubat-ubatan yang berkualiti dan. Memastikan pelanggan yang berdaftar dengan Sistem Temujanji Farmasi mendapat bekalan ubat susulan pada tarikh yang dijanjikan.

Menjalankan rondaan wad bersama Pakar Pegawai Perubatan. Memastikan ubat-ubatan yang betul dibekalkan tidak melebihi 30 minit bagi preskripsi yang lengkap diterima. Farmasi Pesakit Luar.

Memberi perkhidmatan yang terbaik dan semua pelanggan berpengetahuan. 10 pesakit menerima bekalan ubat dalam tempoh 30-60 minit. Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional selamat mesra penyayang dan berkualiti.

90 pesakit menerima bekalan ubat dalam tempoh 30 minit. Cawangan Amalan. Setiap pelanggan dari setiap wadunit akan dimaklumkan 1 jam sebelum waktu berakhir pada setiap hari apabila bekalan mereka telah.

Di Program Perkhidmatan Farmasi kami berusaha untuk memberikan perkhidmatan yang cekap dan berkesan kepada pelanggan berdasarkan Piagam Pelanggan berikut. Direktori Cawangan Amalan. Piagam Pelanggan Program Perkhidmatan Farmasi.

Sejarah pengubatan bagi semua pesakit yang masuk ke wad akan diperolehi dalam tempoh 24 jam selepas kemasukan. Menjalankan kaunseling ubat untuk pesakit luar. Menjalankan prabungkus dan melabelkan ubatubatan.


Pencapaian Piagam Pelanggan


LihatTutupKomentar